+45 89 88 11 19 (09:00 – 18:00/MAN-FRE)
fremragende, 5 stjerner
2-4 hverdages levering
3 FOR 2 tilbud: Køb 3 betal for 2 og spar 33%

Fragt og returnering

Betaling og forsendelse
 

Betalingsmetoder

Betalingskort

Vi accepterer kun VISA / Mastercard udstedt i EU

Skulle du opleve problemer med at gennemføre din betaling grundet godkendelse fra Nets, kan du eventuelt læse vores vejledning, der guider dig igennem:

https://nordicoil.dk/t/NetsPayment 

MobilePay

Betal nemt din ordre med MobilePay. Når du vælger MobilePay som betalingsform vil du modtage en automatisk anmodning, som du blot skal godkende inden for 5 minutter for at gennemføre dit køb.

ViaBill

ViaBill giver dig mulighed for at betale for din ordre i 10 rater, uden renter og gebyrer.

Apple Pay

Når du handler på nettet i Safari på din iPhone, iPad eller Mac, kan du betale med Apple Pay.

Bankoverførsel

Vælger du bankoverførsel som betalingsmetode, modtager du en mail med alle informationer til at kunne gennemføre din ordre. 
 

Fragtmetoder og priser

Standard levering - 39 kr.

Leveringstid: 2-4 hverdage

Det er både muligt at vælge levering til pakkeshop (39 kr) og hjemmeadresse (49 kr).

Gratis fragt ved ordrer for over 499 kr.

Vores fragtudbydere

Alle pakker bliver sendt med DAO til pakkeshop og PostNord til hjemmeadresse.

Alle pakker sendes med tracking. Ved pakker sendt med DAO gør vi opmærksom på, at det kan tage 1-2 hverdage før trackingen får en opdatering.



 

Afsendelse

Din ordre afsendes samme dag, hvis bestillingen er foretaget inden klokken 12:00 mandag til fredag. Bestillinger foretaget efter klokken 12:00 vil blive sendt den efterfølgende hverdag.

Leveringstiden på 2-4 hverdage skyldes, at vores pakker sendes fra Holland.

Vælger du levering til hjemmeadresse, vil din pakke blive forsøgt leveret til din brevkasse. Er pakken for stor til at komme i brevkassen, og du ikke er hjemme, vil pakken blive taget til en pakkeshop nær dig, hvor den kan hentes den efterfølgende dag.

Returnering

Hvis du fortryder dit køb eller af anden årsag ønsker at sende en vare retur skal du informere vores kundeservice omkring dette eller vedlægge en note i returpakken, hvor du kort beskriver, hvorfor du sender varen retur. Kontakt kundeservice for at få en returlabel tilsendt.

Har du brug for hjælp?

Vores kundeservice vil med glæde hjælpe dig.

Abonner på vores nyhedsbrev

Tilmeld dig Nordic Oils nyhedsbrev, og hold dig opdateret med de seneste nyheder, kampagner og opdateringer.