Abonnementer

Ændre abonnement

Oplysninger om abonnement

Kære kunder, vi har for nylig ændret vores shopsystem for at tilbyde dig en endnu bedre oplevelse og service. Desværre har vi endnu ikke implementeret abonnementoversigten her. Hvis du har abonneret på vores produkter, kan du endnu ikke se det på denne side. Vi arbejder dog hårdt på at implementere denne funktion, og vil være klar snarest.

Her er nogle svar på ofte stillede spørgsmål:

Er mit abonnement stadig aktivt?

Så længe du ikke har opsagt dit abonnement, eller der har været problemer med debiteringen af betalingsbeløbet, er dit abonnement stadig aktivt. Brug venligst vores kontaktformular nedenfor, hvis du er usikker på, om dit abonnement stadig er aktivt.

Hvordan kan jeg tegne et nyt abonnement?

Det er desværre ikke muligt at tegne et nyt abonnement i øjeblikket. Vi håber at kunne tilbyde denne mulighed igen så snart som muligt. I mellemtiden kan vores 3for2-tilbud være et alternativ for dig: CBD-specialtilbud.

Hvordan kan jeg ændre eller opsige mit abonnement?

Normalt kan du administrere dit abonnement direkte på din kundekonto. Dette er desværre ikke muligt i øjeblikket, men du bedes bruge vores kontaktformular for ændringer eller aflysninger. Vi arbejder på at give dig mulighed for at administrere dit abonnement igen så hurtigt som muligt.

Får jeg besked, når mit abonnement fornyes?

Ja, du vil modtage en e-mail fra os et par dage inden dit abonnement fornyes.

Kontakt

Hvis du har andre spørgsmål, bedes du kontakte os ved hjælp af nedenstående kontaktformular. Vi kontakter dig så hurtigt som muligt for at bekræfte ændringerne.

Gå til kontaktformular