Tilfredshedsgaranti
Hos Nordic Oil tilbyder vi produkter af høj kvalitet og ønsker, at vores kunder får en god oplevelse med dem. Selvom mange efterhånden har fået øjnene op for CBD, oplever vi stadig, at mange ikke ønsker at investere i det, da de tvivler på om det er noget for dem.
Hvordan fungerer tilfredshedsgarantien?
Hos Nordic Oil kan du trygt købe dine produkter, og vi står 100% bag vores produkter. Hvis du ikke er tilfreds med produktet kan du gøre brug af vores tilfredsgaranti. Med vores tilfredshedsgaranti kan du sende din olie retur inden for 30 dage, og vi vil glædeligt give dig muligheden for at bytte produktet til et andet eller refundere det fulde beløb. Garanti gælder kun én gang for nye kunder på ét produkt.
For at gøre brug af tilfredsgarantien skal du opfylde følgende krav:
- Du skal have brugt produktet regelmæssigt min. 2 uger
- Du skal have anvendt produktet i henhold til brugsvejledningen eller have haft kontakt med vores kundeservice.
- Du skal have realistiske forventninger til produktet
- Du skal opfylde vilkårene, som er beskrevet i formularen for tilfredshedsgaranti.
- Du skal være ny kunde
Sådan gør du brug af tilfredshedsgarantien
Hvis du mener, at du opfylder alle krav og ønsker pengene tilbage for produktet, skal du udfylde denne formular og sende den til os over mail på info@nordicoil.dk.
Klik her for at downloade formularen.
Når du har indsendt formularen vurderer vi indenfor 5 hverdage om du opfylder kravene. Hvis du opfylder kravene, sender vi en returlabel til din mail, som du skal bruge til at sende produkterne retur. Så snart vi har modtaget produktet retur, refunderer vi dig produktprisen.
VIGTIGT: Send ikke produktet retur før vi har gennemgået din formular.
Dette skal du være opmærksom på
OBS:
Vi forbeholder os retten til at afvise en refundering, hvis vi vurderer, at vores retningslinjer bliver misbrugt.
VIGTIGT:
- Ved køb af 3for2 gælder tilfredshedsgarantien kun for ét åbnet produkt. De to uåbnede produkter fra 3for2-sættet kan også returneres inden for tilfredshedsgarantien.
- Hvis du har bestilt et produkt og modtaget et gratis produkt med din ordre og ønsker at benytte tilfredshedsgarantien uden at beholde et produkt fra din ordre, vil vi opkræve betaling for det gratis produkt og trække beløbet fra refunderingen.
Kontakt os, hvis du har spørgsmål
Hvis du har spørgsmål til tilfredsgarantien er du altid velkommen til at kontakte os:
Telefon: +45 89 88 11 19
Mail: info@nordicoil.dk